Det ble tid til oljemaling på hytta så her er to resultat De er ikke ferdige men vil bli jobbet med når vi er på hytta
mandag 25. mai 2009
mandag 18. mai 2009
Så var konfirmasjon i havn og 17.mai. Var med i 17.mai komiteen på skolen, så det ble travelt.
Nå er det bare avslutning for 7 klasse jenta som igjen står. Er jo med i den komiteen også. Ja så er det jo 10 års brullups dag i mai og rundt tall i juni. Etter det skal jeg puste ut og bli mye mer aktiv med hobbyene mine. Reiser til hytta i helgen, tar med noe malesaker så får vi se om det blir noen bilder ujt av det.
Nå er det bare avslutning for 7 klasse jenta som igjen står. Er jo med i den komiteen også. Ja så er det jo 10 års brullups dag i mai og rundt tall i juni. Etter det skal jeg puste ut og bli mye mer aktiv med hobbyene mine. Reiser til hytta i helgen, tar med noe malesaker så får vi se om det blir noen bilder ujt av det.
Abonner på:
Innlegg (Atom)




